HP CPe 3y NBD CLJ Pro MFP M479
Stav zboží:
Nové
Dostupnost:
dostupnost na dotaz
Datum odeslání:
Neznámé
Výrobce:
HP
Kód zboží:
3950747
Číslo zboží (PN):
UB9S6E
EAN:
Záruka koncový zákazník:
24 měsíců
Záruka při koupi na IČO:
24 měsíců
Cena bez DPH: *
2348 Kč
Cena vč. DPH: *
2841 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.
Popis produktu:
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od zakoupení HW koncovým uživatelem (ať je to firma nebo fyz.osoba). Registrace CPE - do 10 dnů od zakoupení Care Packu koncovým uživatelem. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. Datum Care Packu musí být vždy shodný se zárukou zařízení. Registrace nejlépe na konci záruky zařízení, kdy se datum nastaví na předchozí záruku (CP) nebo nastaví HP Carepack team. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod. Technické specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obsah aktuálního balení se může lišit i v závislosti na datu prodeje. Obrázky mají pouze informativní charakter.
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od zakoupení HW koncovým uživatelem (ať je to firma nebo fyz.osoba). Registrace CPE - do 10 dnů od zakoupení Care Packu koncovým uživatelem. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. Datum Care Packu musí být vždy shodný se zárukou zařízení. Registrace nejlépe na konci záruky zařízení, kdy se datum nastaví na předchozí záruku (CP) nebo nastaví HP Carepack team. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod. Technické specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obsah aktuálního balení se může lišit i v závislosti na datu prodeje. Obrázky mají pouze informativní charakter.
HP 3 year Next Business Day Service for Color LaserJet Pro MFP M479
Parametry
|
Typ podpory |
Oprava u zákazníka |
Trvání |
3 roky |
Doba odezvy |
Reakce další pracovní den |
Časové pokrytí |
Standardní pracovní dny: 9 hodin |
Servisní místo |
Na místě |
Způsob služby |
Oprava u zákazníka |
Záruka |
V záruce |
Typ služby Care Pack |
Elektronická sada HP Care Pack |
Doba krytí (měsíc) |
36 |
|
ELECTRONIC CARE PACK |
Typ produktu |
Care Pack |
|
Funkce služby, záhlaví |
Vzdálená diagnostika problémů a podpora |
Funkce služby, záhlaví |
Onsite hardware support- next business day[1] |
Funkce služby, záhlaví |
Včetně náhradních dílů a materiálu |
Funkce služby, záhlaví |
Správa eskalace |
Nadpis |
Budeme u vás další pracovní den[1] |
Hlavní prodejní argument |
Naši odborníci jsou připraveni vám pomoci, kdykoli je třeba. Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den.[1] |
Nadpis |
Podpora, na kterou se můžete spolehnout |
Hlavní prodejní argument |
Know that your hardware will be up and running as soon as possible thanks to our knowledgeable expertise and efficient service and support. |
Nadpis |
Help is on the line – or at your door |
Hlavní prodejní argument |
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně. |
|
Typ podpory |
Oprava u zákazníka |
Způsob služby |
Oprava u zákazníka |
Trvání |
3 roky |
Doba odezvy |
Reakce další pracovní den |
Časové pokrytí |
Standardní pracovní dny: 9 hodin |
Servisní místo |
Na místě |
Typ služby Care Pack |
Elektronická sada HP Care Pack |
Poznámky
Právní omezení
NBD Servisní podporu HP Care Pack je zapotřebí aktivovat v čase zakoupení, nebo do 90 dní od pořízení produktu, pro který je Care Pack určen.
HP Care Pack 3 roky NBD
Odezva následující pracovní den s opravou u zákazníka.
Služba HP Care Pack rozšiřuje servisní pokrytí nad rámec standardní záruky, avšak neprodlužuje standardní záruku.
Službu HP Care Pack si k novému přístroji můžete koupit během 90 dní od data nákupu produktu.
Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 10 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE:
Délka záruky: 3 roky
Kompatibilita:
HP Color LaserJet Pro MFP M479dw (W1A77A)
HP Color LaserJet Pro MFP M479fdn (W1A79A)
HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw (W1A80A)
HP Color LaserJet Pro MFP M479fnw (W1A78A)
Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 3 let - na místě - 9x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro Color LaserJet Pro MFP M479dw, MFP M479fdn, MFP M479fdw, MFP M479fnw; LaserJet Pro M404dw
NBD Servisní podporu HP Care Pack je zapotřebí aktivovat v čase zakoupení, nebo do 90 dní od pořízení produktu, pro který je Care Pack určen.
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění.
Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás.
Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.