HP 4y Nbd Exch Cons Laserjet MFP-E SVC

Kód zboží (ID): 544120 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: HP
Kód zboží: 544120
Číslo zboží (PN): UH758E
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 24 měsíců
Cena bez DPH: * 1445 Kč
Cena vč. DPH: * 1748 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
NBD Servisní podporu HP Care Pack je zapotřebí aktivovat v čase zakoupení, nebo do 90 dní od pořízení produktu, pro který je Care Pack určen. Service Type: Exchange Duration: 4 years Response time: Next business day response Coverage window: Standard workdays - 9 hours Place of service: Offsite Service method: Advanced unit exchange Logistics options: Courier shipment and defective return Warranty coverage: In warranty Care Pack type: Electronic
Prodloužená záruka vybraných tiskáren HP LaserJet

Prodloužená záruka vám zajistí komfortní služby při servisu vaší multifunkční tiskárny. Vybrat si můžete ze dvou možností, technik společnosti HP vás po telefonu navede k vyřešení problému, pokud to ovšem nebude možné, druhý den se vám dostane servisních služeb přímo u vás. Zakoupením HP Care Pack společně s HP produktem snížíte své celkové náklady. HP Care Pack podpora je zajištěna sítí servisních partnerů nebo přímo techniky HP, kteří poskytují odborné služby.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Kompatibilita: HP LaserJet MFP-E

Doba pokrytí: 48 měsíců

Typ záruky: oprava výměnou následující pracovní den

Pokyny pro zákazníka při objednávání CP:

Při objednání CP uvádějte vždy své ID, v případě, že ho máte a chcete si CP registrovat sami (HP identifikační číslo pro objednání CP - má každý HP partner jiné), buď svému obchodníkovi nebo do mailu [email protected].

V případě, že HP ID nemáte, lze CP objednat i na ID společnosti 100Mega, v tom případě Vám bude registrační link poslán do mailu. Záruku je nutné registrovat do 180 dnů od zakoupení zařízení.

K registraci si připravte:

- kontakty na koncového zákazníka (název, kontaktní osoba, adresa včetně PSČ)

- PN a SN zařízení, na které se záruka vztahuje

- datum prodeje koncovému zákazníkovi

Prodlou?ená dohoda o slu?bách - výměna - 4 let - zaslání - doba vyřízení po?adavku: příští prac. den - pro Color LaserJet Pro 3201; LaserJet M236, MFP M139; LaserJet Pro MFP 31XX, MFP M336
Service Type: Exchange Duration: 4 years Response time: Next business day response Coverage window: Standard workdays - 9 hours Place of service: Offsite Service method: Advanced unit exchange Logistics options: Courier shipment and defective return Warranty coverage: In warranty Care Pack type: Electronic
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.