HP 3 roky NBD Designjet T120 Hardware Supp
Stav zboží:
Nové
Dostupnost:
dostupnost na dotaz
Datum odeslání:
Neznámé
Výrobce:
HP
Kód zboží:
989594
Číslo zboží (PN):
U1V95E
EAN:
Záruka koncový zákazník:
36 měsíců
Záruka při koupi na IČO:
36 měsíců
Cena bez DPH: *
6101 Kč
Cena vč. DPH: *
7382 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.
Popis produktu:
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW. Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310. BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den. NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. 4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému. NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
HP 3 year Next Business Day Onsite Hardware Support for HP Designjet T1XX-24
Parametry
|
Typ podpory |
Oprava u zákazníka |
Trvání |
3 roky |
Doba odezvy |
Reakce další pracovní den |
Časové pokrytí |
Standardní pracovní dny: 9 hodin |
Servisní místo |
Na místě |
Způsob služby |
Oprava u zákazníka |
Záruka |
V záruce |
Typ služby Care Pack |
Elektronická sada HP Care Pack |
Doba krytí (měsíc) |
36 |
|
ELECTRONIC CARE PACK |
Typ produktu |
Care Pack |
|
Funkce služby, záhlaví |
Vzdálená diagnostika problémů a podpora |
Funkce služby, záhlaví |
HW podpora další pracovní den[1] u zákazníka |
Funkce služby, záhlaví |
Včetně náhradních dílů a materiálu |
Funkce služby, záhlaví |
Postupy a správa formální eskalace |
Nadpis |
Budeme u vás další pracovní den[1] |
Hlavní prodejní argument |
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.[1] |
Nadpis |
Podpora, na kterou se můžete spolehnout |
Hlavní prodejní argument |
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i podpoře. |
Nadpis |
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi |
Hlavní prodejní argument |
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně. |
|
Typ podpory |
Oprava u zákazníka |
Způsob služby |
Oprava u zákazníka |
Trvání |
3 roky |
Doba odezvy |
Reakce další pracovní den |
Časové pokrytí |
Standardní pracovní dny: 9 hodin |
Servisní místo |
Na místě |
Typ služby Care Pack |
Elektronická sada HP Care Pack |
Poznámky
Právní omezení
HP rozšíření záruky, servis na místě, 3 roky NBD
Rozšíření standardní záruky o opravu zařízení na místě. Určeno pro tiskárnu HP Designjet T120. Servisní zásah na místě je vždy možný následující pracovní den v místě instalace. Platnost po dobu 3 roky od zakoupení. Neprodlužuje standardní záruku! Lze zakoupit jen k novému přístroji během 180 dní od data nákupu produktu. Záruku je nutno zaregistrovat během 30 dnů po zakoupení, jinak se stává neplatnou.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Platnost rozšíření záruky: 3 roky
Pro: HP Designjet T120
Info o záruce: Při objednání CP uvádějte vždy své ID, v případě, že ho máte a chcete si CP registrovat sami (HP identifikační číslo pro objednání CP - má každý HP partner jiné), buď svému obchodníkovi nebo do mailu [email protected]. V případě, že HP ID nemáte, lze CP objednat i na ID společnosti 100Mega, v tom případě vám bude registrační link poslán do mailu. Záruku je nutné registrovat do 180 dnů od zakoupení zařízení. K registraci si připravte kontakty na koncového zákazníka (název, kontaktní osoba, adresa včetně PSČ), PN a SN zařízení, na které se záruka vztahuje, datum prodeje koncovému zákazníkovi.
Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 3 let - na místě - 9x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro DesignJet T100, T120, T125, T130
Service Type: Onsite repair Duration: 3 years Response time: Next business day response Coverage window: Standard workdays - 9 hours Place of service: Onsite Service method: Onsite repair Warranty coverage: In warranty Care Pack type: Electronic
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění.
Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás.
Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.