DELL service NPOS T360_3PS5P4H
Popis produktu:
Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.
ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.
Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.
Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.
Se službou ProSupport Plus získáte:
- Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
- Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
- Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360
Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.
ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.
Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.
Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.
Se službou ProSupport Plus získáte:
- Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
- Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
- Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360
Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.
ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.
Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.
Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.
Se službou ProSupport Plus získáte:
- Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
- Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
- Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360
Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.
ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.
Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.
Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.
Se službou ProSupport Plus získáte:
- Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
- Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
- Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360
Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.
ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.
Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.
Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.
Se službou ProSupport Plus získáte:
- Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
- Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
- Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360