DELL service NPOS T360_3PS5P4H

Kód zboží (ID): 6617138 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 6617138
Číslo zboží (PN): T360_3PS5P4H
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 24 měsíců
Cena bez DPH: * 34466 Kč
Cena vč. DPH: * 41703 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360

Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360

Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360

Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360

Prodlou?ená dohoda o slu?bách - náhradní díly a práce - 5 let - na místě - 24x7 - doba vyřízení po?adavku: 4 hod.
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360

Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360

Prodloužení a rozšíření záruky pro servery PowerEdge T360 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport Plus 4Hr Mission Critical (5 let) záruku. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Plus 4Hr Mission Critical. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T360

Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.