Dell Upgrade z 3 roky Next Business Day na 3 roky ProSupport

Kód zboží (ID): 6135484 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 6135484
Číslo zboží (PN): PT560_3OS3PS
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 24 měsíců
Cena bez DPH: * 7079 Kč
Cena vč. DPH: * 8566 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Dell rozšíření záruky pro PowerEdge T560

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge T560 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T560

Dell rozšíření záruky pro PowerEdge T560

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge T560 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T560

Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 3 let - na místě - 10x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro PowerEdge T560
Dell rozšíření záruky pro PowerEdge T560

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge T560 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge T560

Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.