3Y Next Bus. Day to 3Y ProSpt

Kód zboží (ID): 5451565 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 5451565
Číslo zboží (PN): PR7525_3OS3PS
EAN:
Záruka koncový zákazník: 36 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 36 měsíců
Cena bez DPH: * 51984 Kč
Cena vč. DPH: * 62900 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Dell rozšíření záruky pro PowerEdge R7525

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge R7525 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge R7525

Dell rozšíření záruky pro PowerEdge R7525

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge R7525 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge R7525

Počet rokov: 3 rok / roky Typ služby: ProSupport Dodávaná sevisná podpora: Diely a práca Servisný čas (hodiny x dni): 24x7x365 Telefonická podpora: áno Podpora na webe: áno Riešenie problémov: áno Výmena dielov: áno
PowerEdge R7525, 3Y Next Bus. Day to 3Y ProSpt
Dell rozšíření záruky pro PowerEdge R7525

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge R7525 ze základní Basic Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: ne Rozšíření záruky: ano Pro: PowerEdge R7525

Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.