Dell Upgrade from 3Y ProSupport for ISG to 5Y ProSupport for ISG

Kód zboží (ID): 5246475 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 5246475
Číslo zboží (PN): PR550_3PS5PS
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 24 měsíců
Cena bez DPH: * 14744 Kč
Cena vč. DPH: * 17841 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R550

Prodloužení záruky o další 2 roky na servery Dell PowerEdge R550. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Next Business Day

Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ne Pro: PowerEdge R550

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R550

Prodloužení záruky o další 2 roky na servery Dell PowerEdge R550. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.

ProSupport Next Business Day

Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Rozšíření záruky: ne Pro: PowerEdge R550

Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 2 let (4./5. rok) - na místě - 10x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - NPOS
3Y Prosupport NBD Onsite to 5Y Prosupport NBD Onsite pro R550
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.