Změna záruky Dell PE R250 z 3y Basic na 5y ProSp

Kód zboží (ID): 5317180 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 5317180
Číslo zboží (PN): PR250_3OS5PS
EAN:
Záruka koncový zákazník: 60 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 60 měsíců
Cena bez DPH: * 4111 Kč
Cena vč. DPH: * 4974 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

3Y Basic NBD to 5Y Prosupport NBD onsite pro R250
3Y Basic NBD to 5Y Prosupport NBD onsite pro R250
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R250 Prodloužení záruky pro servery PowerEdge R250 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku. Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru. Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu. Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům. Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky. Se službou ProSupport dostanete: Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist. Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky. Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Dell rozšíření záruky pro PowerEdge R250

Rozšíření záruky pro servery PowerEdge R250 ze základní Next Business Day záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku. Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu. ProSupport Next Business Day. Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) serveru, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:

  • Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
  • Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
  • Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky Pro: PowerEdge R250

Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 5 let - na místě - 10x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro PowerEdge R250
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R250 Prodloužení záruky pro servery PowerEdge R250 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku. Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru. Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu. Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům. Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky. Se službou ProSupport dostanete: Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist. Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky. Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.