Victron Buck-Boost DC-DC konvertor 100A
Popis produktu:
Victron Buck-Boost je DC-DC konvertor pro nabíjení 12V nebo 24V servisní baterie ve vozidlech s inteligentním alternátorem (rekuperační brzdění, motory Euro 5 a Euro 6). Konvertor nabíjí pomocnou baterii předem nastaveným nabíjecím napětím, čímž eliminuje vysoké a nízké napětí.
Detekční systém běžícího motoru Vestavěný detekční systém „běžícího motoru“ zabrání hlubokému vybití startovací baterie vozidla. Namísto tohoto detekčního systému může být konvertor aktivován také pomocí programovatelného vstupu (připojení D+, CAN bus nebo (+)15).
Plně programovatelné Konvertor lze plně naprogramovat pomocí jednoduché a uživatelsky přívětivé aplikace pro PC (vyžaduje USB-A na USB-B kabel). Software ke stažení ZDE.
Jeden produkt pro 12V, 24V a 12/24V systémy Konvertor může být naprogramován tak, aby nabíjel pomocnou baterii 12 V nebo 24 V z 12V nebo 24V alternátoru a startovací baterie.
Nabíjecí proud a omezovač vstupního proudu Výstupní proud je určen následujícími faktory:
- Maximální nastavení nabíjecího proudu
- Maximální nastavení vstupního proudu
- Maximální mez provozní teploty konvertoru
Indikace stavu vstupu (LED)
- Zelená: konvertor je zapnutý.
- Žlutá: vstupní napětí pod prahovou hodnotou, konvertor je vypnutý.
- Červená: vysoká teplota, konvertor je vypnutý.
- Modrá, rychlé blikání: běžící motor, konvertor začne pracovat po přednastavené prodlevě.
- Modrá, pomalé blikání: konvertor je vypnutý a aktivace je blokována kvůli nízkému vstupnímu napětí.
Indikace stavu výstupu (LED)
- Zelená: konvertor je vypnutý, napětí baterie normální.
- Žlutá: konvertor je vypnutý, napětí baterie nízké.
- Červená: konvertor je vypnutý, vybitá nebo nepřipojená baterie.
- Fialová: konvertor je zapnutý.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Vstupní napětí: DC 10–30 V Výstupní napětí: DC 10–30 V Maximální nabíjecí proud: 100 A (12 V), 50 A (24 V) Rozsah provozních teplot: -25 až +60 °C Hmotnost: 4,1 kg Rozměry: 288 × 162 × 95 mm
Victron Buck-Boost je DC-DC konvertor pro nabíjení 12V nebo 24V servisní baterie ve vozidlech s inteligentním alternátorem (rekuperační brzdění, motory Euro 5 a Euro 6). Konvertor nabíjí pomocnou baterii předem nastaveným nabíjecím napětím, čímž eliminuje vysoké a nízké napětí.
Detekční systém běžícího motoru Vestavěný detekční systém „běžícího motoru“ zabrání hlubokému vybití startovací baterie vozidla. Namísto tohoto detekčního systému může být konvertor aktivován také pomocí programovatelného vstupu (připojení D+, CAN bus nebo (+)15).
Plně programovatelné Konvertor lze plně naprogramovat pomocí jednoduché a uživatelsky přívětivé aplikace pro PC (vyžaduje USB-A na USB-B kabel). Software ke stažení ZDE.
Jeden produkt pro 12V, 24V a 12/24V systémy Konvertor může být naprogramován tak, aby nabíjel pomocnou baterii 12 V nebo 24 V z 12V nebo 24V alternátoru a startovací baterie.
Nabíjecí proud a omezovač vstupního proudu Výstupní proud je určen následujícími faktory:
- Maximální nastavení nabíjecího proudu
- Maximální nastavení vstupního proudu
- Maximální mez provozní teploty konvertoru
Indikace stavu vstupu (LED)
- Zelená: konvertor je zapnutý.
- Žlutá: vstupní napětí pod prahovou hodnotou, konvertor je vypnutý.
- Červená: vysoká teplota, konvertor je vypnutý.
- Modrá, rychlé blikání: běžící motor, konvertor začne pracovat po přednastavené prodlevě.
- Modrá, pomalé blikání: konvertor je vypnutý a aktivace je blokována kvůli nízkému vstupnímu napětí.
Indikace stavu výstupu (LED)
- Zelená: konvertor je vypnutý, napětí baterie normální.
- Žlutá: konvertor je vypnutý, napětí baterie nízké.
- Červená: konvertor je vypnutý, vybitá nebo nepřipojená baterie.
- Fialová: konvertor je zapnutý.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Vstupní napětí: DC 10–30 V Výstupní napětí: DC 10–30 V Maximální nabíjecí proud: 100 A (12 V), 50 A (24 V) Rozsah provozních teplot: -25 až +60 °C Hmotnost: 4,1 kg Rozměry: 288 × 162 × 95 mm
Victron Buck-Boost je DC-DC konvertor pro nabíjení 12V nebo 24V servisní baterie ve vozidlech s inteligentním alternátorem (rekuperační brzdění, motory Euro 5 a Euro 6). Konvertor nabíjí pomocnou baterii předem nastaveným nabíjecím napětím, čímž eliminuje vysoké a nízké napětí.
Detekční systém běžícího motoru Vestavěný detekční systém „běžícího motoru“ zabrání hlubokému vybití startovací baterie vozidla. Namísto tohoto detekčního systému může být konvertor aktivován také pomocí programovatelného vstupu (připojení D+, CAN bus nebo (+)15).
Plně programovatelné Konvertor lze plně naprogramovat pomocí jednoduché a uživatelsky přívětivé aplikace pro PC (vyžaduje USB-A na USB-B kabel). Software ke stažení ZDE.
Jeden produkt pro 12V, 24V a 12/24V systémy Konvertor může být naprogramován tak, aby nabíjel pomocnou baterii 12 V nebo 24 V z 12V nebo 24V alternátoru a startovací baterie.
Nabíjecí proud a omezovač vstupního proudu Výstupní proud je určen následujícími faktory:
- Maximální nastavení nabíjecího proudu
- Maximální nastavení vstupního proudu
- Maximální mez provozní teploty konvertoru
Indikace stavu vstupu (LED)
- Zelená: konvertor je zapnutý.
- Žlutá: vstupní napětí pod prahovou hodnotou, konvertor je vypnutý.
- Červená: vysoká teplota, konvertor je vypnutý.
- Modrá, rychlé blikání: běžící motor, konvertor začne pracovat po přednastavené prodlevě.
- Modrá, pomalé blikání: konvertor je vypnutý a aktivace je blokována kvůli nízkému vstupnímu napětí.
Indikace stavu výstupu (LED)
- Zelená: konvertor je vypnutý, napětí baterie normální.
- Žlutá: konvertor je vypnutý, napětí baterie nízké.
- Červená: konvertor je vypnutý, vybitá nebo nepřipojená baterie.
- Fialová: konvertor je zapnutý.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Vstupní napětí: DC 10–30 V Výstupní napětí: DC 10–30 V Maximální nabíjecí proud: 100 A (12 V), 50 A (24 V) Rozsah provozních teplot: -25 až +60 °C Hmotnost: 4,1 kg Rozměry: 288 × 162 × 95 mm