Nezatříděné Vytisknout stránku  |  zpět

Baterie Motobatt pro motocykly MBTX14AU (16, 5Ah, 12V, 4 vývody)

KÓD: 2745712

VYPRODÁNO - dostupnost neznámá
Přidat do košíku
cena:
1 976 Kč
v ceně zahrnuty poplatky
včetně DPH
cena bez DPH:
1 633 Kč

BonusBONUS 87 bodů více zde
 

| Obchodní parametry
| Množstevní slevy
Výrobce:
Kód zboží(ID): 2745712
PN: MBTX14AU
Záruka: 24 měs.
cena od 2 ks: 1 568 Kč Přidat do košíku
cena od 5 ks: 1 546 Kč Přidat do košíku
cena od 10 ks: 1 525 Kč Přidat do košíku
(ceny za 1ks bez DPH)

Popis produktu:

Motobaterie MOTOBATT MBTX14AU 16,5Ah nahrazuje baterie: 12N14-3A,
12N14-3B, CB14-A1, CB14-A2, CB14A-A, CB14A-A1, CB14A-A2, CB14-B1,
CB14-B2, CB14L-A1, CB14L-A2, CB14L-A2S, CB14L-B1, CB14L-B2, CTX14-AH,
CTX14A-HBS, CTX14A-HLBS, SCB14L-A2, SCB14L-B2, CT14-A2, CT14L-A2,
MBTX14AU
s vyšší
kapacitou oproti konkurenčním
akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií
(elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie,
tzn. může být nakloněna, nebo i ležet.



Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle
rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):



APRILIA:
500 SCAREBO r.v. 05-07

BIMOTA:
1000 SB3 r.v. 81-84, 900 H S r.v.

BMW:
R1200 GS r.v. 05-07, R1200 GS r.v. 03-08, R1200R /S r.v. 05-06

CAGIVA:
500 Canyon Dual r.v. 99-00, 600 River Road r.v. 96-98, 600
W16 Dual Sports r.v. 95-97, 650 Elephant r.v. 87-88

DUCATI:
500 SL,Pantah r.v. 81-84, 600 SL/TLPantah r.v. 83-85, 650
Indiana r.v. 86-89, 650 Panta, 750 F1 r.v. 86-89, 750 Indiana r.v.
85-88, 750 Paso r.v. 85-90, 900 Hailwood r.v. 76-84

GILERA:
500 Nexus r.v. 04-06

HARLEY DAVIDSON:
883 XL XLSH r.v. 04-08

HONDA:
ATC200 M/S r.v. 83, ATC200 XD-XF r.v. 84-87, CB750 F1-F2
r.v. 75-78, CB750 F2N-Y S/Sports r.v. 92-00, CB750 K1-K7 r.v. 70-78,
CB750 KZ/FZ/FA-FC r.v. 79-82, CB900 F2/F2C Bold’or r.v. 82, CB900
FB/F2B Bold’or r.v. 81, CB900 FD/F2D r.v. 83, CB900 FZ-FA r.v. 79-80,
CBR1000 FH-FY r.v. 87-00, CBX750 FE r.v. 84-87, CX500 C Custom r.v.
79-800

KAWASAKI: 
, KLR650 GPX750R  F1-F4 (ZX) r.v.
87-90, GPZ1000 R X A1-A3 r.v. 86-88,
GPZ500S A1-A5 (EX) r.v. 87-93, GPZ750 A1-A5 (ZX) (Unitrack) r.v. 83-88,
GPZ750 E1-E2 (Turbo) r.v. 84-85, GPZ750R G1-G3 (Water) r.v. 84-86,
GPZ900 A1-A6 (ZX) r.v. 84-89, GPZ900 A7 (ZX) r.v. 1990, GPZ900 A8 (ZX)
r.v. 91-93, GT750 P1-P4 (SHAFT) r.v. 82-85, KAF300 A B C (MULE) r.v.
90-97, KEF300 A2-A3 (LAKOTA) r.v. 96-97, KLF220 A7-A15 r.v. 94-02,
KLF300 A1-A17 (BAYOU) r.v. 86-05, KLF300 B1-B4 (2WD) r.v. 88-91, KLF300
C1-C3 (4WD) r.v. 89-91, KLR600 B1.B2 (KLR600 E/Start) r.v. 85-87,
KLR650 r.v. 2010, KLR650 A15-A20 r.v. 95-09, KLR650 A1-A4 (KL) r.v.
87-89

MOTO GUZZI:
750 Breva r.v. 04-06

NORTON:
850 Commando OHV E/Start r.v. 73-76

PIAGGIO/VESPA:
500 X9 r.v. 02-08

POLARIS:
250 ALL MODELS r.v. 2004, 250 ALL MODELS r.v. 85-03, 325
ALL MODELS r.v. 87-02, 330 ALL MODELS r.v. 03-05, 335 SPORT SMAN r.v.
98-01, 400 ALL MODELS r.v. 2004, 400 ALL MODELS r.v. 94-03, 425 ALL
MODELS r.v. 95-02, 450 DIESEL r.v. 2004, 500 ALL MODELS r.v. 99-03, 500
QUEST r.v. 04-05

ROY AL ENFIELD:
350 ELECTR IC START r.v. 00-03, 500 ELECTR IC
START r.v. 00-03

SUZUKI:
DR750 SJ-SM r.v. 88-91, DR800 SL SM r.v. 90-91, GR650
XD-XF r.v. 83-88, GS1000 C-X r.v. 78-81, GS1000 GT-GLX r.v. 80-82,
GS1100 GKZ-GKG r.v. 82-86, GS1100 GLZ r.v. 82, GS1100 GZ-GG r.v. 82-86,
GS650 GX-GD Katana r.v. 81-84, GS750 B-C/N r.v. 77-80, GS750 SZ r.v.
82, GS850 GN-GX r.v. 79-81, GS850 GZ-GF r.v. 82-85, GSX1000 SZ-SD
(Katana) r.v. 82-84

TRIUMPH:
1000 Daytona r.v. 91-95, 1200 Daytona (VIN >42274)
r.v. 94>, 1200 Daytona (VIN 43917>) r.v. >97, 1200 Trophy r.v.
99, 1200 Trophy (VIN >42274) r.v. 91>, 1200 Trophy
VIN(42275>43810) r.v. >98, 1200 Trophy VIN(43811>) r.v. 00-02,
750 Daytona r.v. 91-95, 750 Thunderbird r.v. 95-, 750 Trident r.v.
91-97, 885 Legend r.v. 99-01, 885 Speed Triple (VIN >43916) r.v.
94-96, 885 Speed Triple T 509 r.v. 97-98, 885 Sprint r.v. 95-98, 885
Thunderbird (VIN43877) r.v. 95>, 885 Thunderbird (VIN43878) r.v.
>00, 885 Thunderbird Sports r.v. 99-00, 885 Tiger (CARBY) (VIN
43722) r.v. 91>, 885 Tiger (CARBY) (VIN 43723) r.v. >2000

YAMAHA:
FJ1100 L-S r.v. 84-86, FJ1200 S-E r.v. 86-90, FZ750 N-A
r.v. 85-88, FZR1000 T -U r.v. 87-88, FZR1000 W-A r.v. 89-90, FZR750 RT
-RU r.v. 87-88, TX650 A-C r.v. 74-76, XJ750 RH -RL r.v. 81-84, XJ900
K-L r.v. 83-84, XJ900 N-T r.v. 85-88, XS500 A-B r.v. 74-75, XS500 C-E
r.v. 76-78, XS650 B-C r.v. 75-76, XS650 D-F/SG-SJ r.v. 77-83, XS750 SD
r.v. 77, XS750 SE-SF r.v. 78-79, XS850 G-N/LG-N/SG-N r.v. 80-85, XT600Z
K-L (Tenere) r.v. 83-84, XTZ750 A-B (S/Tenere) r.v. 89-95



Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný
model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility,
případně napište produkt manažerovi.



AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor
mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných
desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický
elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem
rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:



Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací
může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení,
tedy ke zkratu článku.

Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v
angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z
desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází
k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku

Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné
baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie
dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.

Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a
jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy
častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické
konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci
článků.



POZOR!!



Každá baterie
, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času
plně dobít
.

Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů
automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo
deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.



Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:

- 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)

- 4x nerez šroub na póly (standard)

- 1x imbus klíč (standard)

- 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)



Parametry a specifikace:

Kapacita: 16,5 Ah

Rozměry: 135 x 90 x 168 mm (max. 176 mm)

Napětí: 12 V

Vývody: 4

Motobatt CCA (A): 190
| Doporučujeme

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější obrázky, popis a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že všechna uváděná data odpovídají skutečnosti, neboť výrobce si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím Hot-line. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.

Vytisknout stránku   |  Zpět

SUPER CENA
Proč nakoupit u nás
  • kamenná prodejna
  • nízké ceny
  • bonusový systém
  • množstevní slevy
  • rychlé dodání
  • informace přes SMS
  • 287314 zboží v eshopu

Dostupné, ext.sklad dostupné, ext. sklad
Nedostupné - na dotaz nedostupné - na dotaz
Dlouhodobě nedostupné dlouhodobě nedostupné
... přejeme Vám příjemný nákup
Ceny jsou uvedeny v CZK včetně autorských a recykl. poplatků.