DELL prodl.záruky Latitude 7640,7440,7330,7650.7450.7350/+ 2 roky/PS=>ProSupp.Plus NBD (poj.Acc.Dam.+Keep HDD)/do 1 měs

Kód zboží (ID): 4947540 vytisknout
Obrázek produktu DELL prodl.záruky Latitude 7640,7440,7330,7650.7450.7350/+ 2 roky/PS=>ProSupp.Plus NBD (poj.Acc.Dam.+Keep HDD)/do 1 měs
Stav zboží: Nové
Dostupnost: není skladem
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: DELL
Kód zboží: 4947540
Číslo zboží (PN): L7SL7_3PS5PSP
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 24 měsíců
Cena bez DPH: * 4548.11 Kč
Cena vč. DPH: * 5503 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Rozšíření záruky pro Dell Latitude notebooky - 2 roky ProSupport PLUS and Next Business Day Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na email [email protected] spolu s číslem prodejní zakázky PZxxxxx, děkujeme. Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení. Platí pro modely: Latitude 7290 Latitude 7300 Latitude 7390 Latitude 7400 Latitude 7490 Latitude 7300 Latitude 7400 Latitude 7310 Latitude 7410 Latitude 7420 Latitude 7320 Latitude 7520 Latitude 7430 Latitude 7530 Latitude 7330 Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce: http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml
Dell prodloužení záruky pro Latitude 7xxx o 2 roky

Prodloužení záruky o další 2 roky pro vybrané notebooky řady Latitude (7xxx) na ProSupport Plus Next Business Day (podpora následující pracovní den). Záruka musí být rozšířena do 1 měsíce od nákupu.

Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) počítače, u kterého chcete záruku prodloužit.

Služba ProSupport Plus je jedinou službou kompletní podpory, která poskytuje přednostní přístup k odborné podpoře, opravy náhodných poškození a proaktivní monitorování, které automaticky pomáhá potížím předcházet a vzniklé problémy řešit. Ta zajistí, že počítače poběží hladce a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás důležité.

Máte přímý telefonický přístup k technikům podpory ProSupport, díky němuž 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce rychle vyřešíte potíže s hardwarem či softwarem.

Se službou ProSupport Plus získáte:

  • Přednostní přístup k odborníkům na software a hardware 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Proaktivní monitoring, automatizované rozpoznání problému, prevenci selhání, oznámení, a vytváření požadavků na technickou podporu.
  • Opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pády nebo rozlitím tekutin.
  • Kvůli bezpečnosti dat si svůj pevný disk po jeho nahrazení ponecháte.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Prodloužení záruky: o 2 roky

Pro: Dell Latitude 7330, 7340, 7350, 7430, 7440, 7450, 7455, 7530, 7640, 7650

Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce - 5 let - na místě - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro Latitude 7290, 7300, 7310, 7320, 7390, 7400, 7410, 7420, 7490

DELL Rozšírenie záruky z 3 rokov ProSpt na 3 roky Pro Support Plus- latitude 7000 serie

Záruku je možné objednať max do 3 mesiacov od kúpi zariadenia DELL. Je potrebné zaslať obchodníkovi Service Tag zariadenia DELL na ktoré treba rozšíriť záruku.

(Predĺženie záruky NPOS je možné len pre systémy Dell z SPL cenníka (distribučné konfigurácie), ktoré nie sú staršie ako 365 dni od dátumu odoslania z výroby.)

Nie je možné uplatniť pre CTO konfigurácie a B2B.

Po objednaní záruky, nie je možné stornovať objednávku.

ikonka infobloku
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.