Ochrana baterií BP-220 12/24V
Popis produktu:
Ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nevýznamných zátěží předtím, než je baterie zcela vybitá (což by způsobilo její zničení) nebo dokud má ještě dostatek kapacity pro nastartování motoru.
- Odpojení spotřebičů jako ochrana proti hlubokému vybití baterie
- Maximální proud zátěže 220 A
Automatické nastavení 12/24 V Ochrana baterie BatteryProtect automaticky detekuje napětí v systému.
Jednoduše programovatelná Ochrana BatteryProtect může být nastavena na zapojení/odpojení na několik různých hladin napětí. Na displeji rozděleném na sedm částí se zobrazí, které nastavení bylo vybráno.
Speciální nastavení pro Li-ion baterie V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí. Pro více informací si prosím prohlédněte technické údaje pro Li-ion baterie a návod k použití sběrnice VE.Bus BMS.
Přepěťová ochrana V případě vzniku přepětí s následkem možného poškození citlivých přístrojů, jsou přístroje odpojeny, pokud DC napětí přesáhne 16 V, popřípadě 32 V.
Odolná proti jiskření Nepracuje s reléovými prvky, nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, proto k jiskření nedochází.
Zpožděný výstup alarmu Výstup alarmu je aktivován v případě, že na baterii klesne napětí pod nastavenou hodnotu po dobu delší než 12 sekund. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Výstup alarmu je otevřený kolektorový výstup na zápornou sběrnici, max. proud 50 mA. Tento výstup alarmu se typicky připojuje na bzučák nebo ke světelné signalizaci.
Zpožděné odpojení zátěže Zátěž se odpojí 90 sekund poté, co byl spuštěn alarm. Pokud během této doby napětí baterie vzroste na úroveň „připojovací prahové hodnoty“ (např. během startování motoru), zátěž odpojena nebude.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Nominalní napětí: 12/24 V Napěťový rozsah: 6–35 V Maximální trvalý proud zátěže*: 220 A Špičkový proud (po dobu 30 sekund): 600 A Prahové napětí (odpojení): 10,5 V nebo 21 V Prahové napětí (připojení): 12 V nebo 24 V Provozní teplota: -40 až +40 °C (plná zátěž), až 60 % jmenovitého zatížení při +50 °C Stupeň ochrany IP: elektronika IP67, spoje: IP00 Spojení (závit): M8 Rozměry: 123 × 120 × 62 mm Hmotnost: 0,8 kg*Ochrana baterie BatteryProtect není určena pro zpětný proud od zdrojů nabíjení!
Základní schéma zapojení:
Ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nevýznamných zátěží předtím, než je baterie zcela vybitá (což by způsobilo její zničení) nebo dokud má ještě dostatek kapacity pro nastartování motoru.
- Odpojení spotřebičů jako ochrana proti hlubokému vybití baterie
- Maximální proud zátěže 220 A
Automatické nastavení 12/24 V Ochrana baterie BatteryProtect automaticky detekuje napětí v systému.
Jednoduše programovatelná Ochrana BatteryProtect může být nastavena na zapojení/odpojení na několik různých hladin napětí. Na displeji rozděleném na sedm částí se zobrazí, které nastavení bylo vybráno.
Speciální nastavení pro Li-ion baterie V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí. Pro více informací si prosím prohlédněte technické údaje pro Li-ion baterie a návod k použití sběrnice VE.Bus BMS.
Přepěťová ochrana V případě vzniku přepětí s následkem možného poškození citlivých přístrojů, jsou přístroje odpojeny, pokud DC napětí přesáhne 16 V, popřípadě 32 V.
Odolná proti jiskření Nepracuje s reléovými prvky, nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, proto k jiskření nedochází.
Zpožděný výstup alarmu Výstup alarmu je aktivován v případě, že na baterii klesne napětí pod nastavenou hodnotu po dobu delší než 12 sekund. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Výstup alarmu je otevřený kolektorový výstup na zápornou sběrnici, max. proud 50 mA. Tento výstup alarmu se typicky připojuje na bzučák nebo ke světelné signalizaci.
Zpožděné odpojení zátěže Zátěž se odpojí 90 sekund poté, co byl spuštěn alarm. Pokud během této doby napětí baterie vzroste na úroveň „připojovací prahové hodnoty“ (např. během startování motoru), zátěž odpojena nebude.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Nominalní napětí: 12/24 V Napěťový rozsah: 6–35 V Maximální trvalý proud zátěže*: 220 A Špičkový proud (po dobu 30 sekund): 600 A Prahové napětí (odpojení): 10,5 V nebo 21 V Prahové napětí (připojení): 12 V nebo 24 V Provozní teplota: -40 až +40 °C (plná zátěž), až 60 % jmenovitého zatížení při +50 °C Stupeň ochrany IP: elektronika IP67, spoje: IP00 Spojení (závit): M8 Rozměry: 123 × 120 × 62 mm Hmotnost: 0,8 kg*Ochrana baterie BatteryProtect není určena pro zpětný proud od zdrojů nabíjení!
Základní schéma zapojení:
Ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nevýznamných zátěží předtím, než je baterie zcela vybitá (což by způsobilo její zničení) nebo dokud má ještě dostatek kapacity pro nastartování motoru.
- Odpojení spotřebičů jako ochrana proti hlubokému vybití baterie
- Maximální proud zátěže 220 A
Automatické nastavení 12/24 V Ochrana baterie BatteryProtect automaticky detekuje napětí v systému.
Jednoduše programovatelná Ochrana BatteryProtect může být nastavena na zapojení/odpojení na několik různých hladin napětí. Na displeji rozděleném na sedm částí se zobrazí, které nastavení bylo vybráno.
Speciální nastavení pro Li-ion baterie V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí. Pro více informací si prosím prohlédněte technické údaje pro Li-ion baterie a návod k použití sběrnice VE.Bus BMS.
Přepěťová ochrana V případě vzniku přepětí s následkem možného poškození citlivých přístrojů, jsou přístroje odpojeny, pokud DC napětí přesáhne 16 V, popřípadě 32 V.
Odolná proti jiskření Nepracuje s reléovými prvky, nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, proto k jiskření nedochází.
Zpožděný výstup alarmu Výstup alarmu je aktivován v případě, že na baterii klesne napětí pod nastavenou hodnotu po dobu delší než 12 sekund. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Výstup alarmu je otevřený kolektorový výstup na zápornou sběrnici, max. proud 50 mA. Tento výstup alarmu se typicky připojuje na bzučák nebo ke světelné signalizaci.
Zpožděné odpojení zátěže Zátěž se odpojí 90 sekund poté, co byl spuštěn alarm. Pokud během této doby napětí baterie vzroste na úroveň „připojovací prahové hodnoty“ (např. během startování motoru), zátěž odpojena nebude.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Nominalní napětí: 12/24 V Napěťový rozsah: 6–35 V Maximální trvalý proud zátěže*: 220 A Špičkový proud (po dobu 30 sekund): 600 A Prahové napětí (odpojení): 10,5 V nebo 21 V Prahové napětí (připojení): 12 V nebo 24 V Provozní teplota: -40 až +40 °C (plná zátěž), až 60 % jmenovitého zatížení při +50 °C Stupeň ochrany IP: elektronika IP67, spoje: IP00 Spojení (závit): M8 Rozměry: 123 × 120 × 62 mm Hmotnost: 0,8 kg*Ochrana baterie BatteryProtect není určena pro zpětný proud od zdrojů nabíjení!
Základní schéma zapojení:
Ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nevýznamných zátěží předtím, než je baterie zcela vybitá (což by způsobilo její zničení) nebo dokud má ještě dostatek kapacity pro nastartování motoru.
- Odpojení spotřebičů jako ochrana proti hlubokému vybití baterie
- Maximální proud zátěže 220 A
Automatické nastavení 12/24 V Ochrana baterie BatteryProtect automaticky detekuje napětí v systému.
Jednoduše programovatelná Ochrana BatteryProtect může být nastavena na zapojení/odpojení na několik různých hladin napětí. Na displeji rozděleném na sedm částí se zobrazí, které nastavení bylo vybráno.
Speciální nastavení pro Li-ion baterie V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí. Pro více informací si prosím prohlédněte technické údaje pro Li-ion baterie a návod k použití sběrnice VE.Bus BMS.
Přepěťová ochrana V případě vzniku přepětí s následkem možného poškození citlivých přístrojů, jsou přístroje odpojeny, pokud DC napětí přesáhne 16 V, popřípadě 32 V.
Odolná proti jiskření Nepracuje s reléovými prvky, nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, proto k jiskření nedochází.
Zpožděný výstup alarmu Výstup alarmu je aktivován v případě, že na baterii klesne napětí pod nastavenou hodnotu po dobu delší než 12 sekund. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Výstup alarmu je otevřený kolektorový výstup na zápornou sběrnici, max. proud 50 mA. Tento výstup alarmu se typicky připojuje na bzučák nebo ke světelné signalizaci.
Zpožděné odpojení zátěže Zátěž se odpojí 90 sekund poté, co byl spuštěn alarm. Pokud během této doby napětí baterie vzroste na úroveň „připojovací prahové hodnoty“ (např. během startování motoru), zátěž odpojena nebude.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Nominalní napětí: 12/24 V Napěťový rozsah: 6–35 V Maximální trvalý proud zátěže*: 220 A Špičkový proud (po dobu 30 sekund): 600 A Prahové napětí (odpojení): 10,5 V nebo 21 V Prahové napětí (připojení): 12 V nebo 24 V Provozní teplota: -40 až +40 °C (plná zátěž), až 60 % jmenovitého zatížení při +50 °C Stupeň ochrany IP: elektronika IP67, spoje: IP00 Spojení (závit): M8 Rozměry: 123 × 120 × 62 mm Hmotnost: 0,8 kg*Ochrana baterie BatteryProtect není určena pro zpětný proud od zdrojů nabíjení!
Základní schéma zapojení: