* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.
Popis produktu:
Victron VE.Direct Bluetooth převodník
Rozhraní VE.Direct na Bluetooth pro monitorování zařízení Victron Energy na vašem mobilu, tabletu či jiném kompatibilním zařízení.
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty, a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Rozhraní: VE.Direct, Bluetooth
Kompatibilita: všechny produkty Victron, které mají vestavěný VE.Direct port
Barva: černá
Poznámky k instalaci:
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovaný produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety:
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect.
Postup spárování:
Výchozí kód PIN je 000000 (6x nula).
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy:
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá) a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji:
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty Victron. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedený v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle:
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Klikněte na ikonu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt Victron na obrazovce dané aplikace, potvrďte párování a nyní byste měli být připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle:
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se může opakovat, dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se proces aktualizace přeruší, jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
Android
Postupujte podle pokynů v PDF návodu (Update/aktualizace firmwaru).
iOS
1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.
2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen, přejděte do iPhone/iPad Bluetooth nastavení a odeberte dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem.
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.Podporované produkty VICTRONDongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .Poznámky k instalaci- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.Podporované telefony a tabletyPoužitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .Prohlédněte si podrobný online manuál s popisem všech Smart funkcí zde.VictronConnect AppDongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stráncePostup spárováníVýchozí kód PIN je 000000Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.LED stavové kódyDongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody. Stav modrá LED červená LED Poznámka Nepřipojený pomalé blikání vypnuto Připojený zapnuto vypnuto Vymyzání PIN Dvojité zablikání Dvojité zablikání Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED Stav modrá LED červená LED Poznámka Nepřipojený rychle bliká rychle bliká Připojený zapnuto pomalé blikání Nahrávání zapnuto rychlejší blikání Programování rychle bliká vypnuto Řešení problémů:Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu. Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše. Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.Nemohu se připojit k dongle Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat. Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.Aktualizace firmware donglePři prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce.
Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.
2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do iPhone/iPad bluetooth nastavení a odeberteand dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem..
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. <BR/><BR/>Dongle spolupracuje s VictronConnectApp , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.<BR/><BR/>Podporované produkty VICTRON<BR/>Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .<BR/><BR/>Poznámky k instalaci<BR/>- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.<BR/>- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.<BR/>- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.<BR/><BR/>Podporované telefony a tablety<BR/>Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .<BR/><BR/>Prohlédněte si podrobný online manuál s popisem všech Smart funkcí zde.<BR/><BR/>VictronConnect App<BR/>Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce<BR/><BR/>Postup spárování<BR/>Výchozí kód PIN je 000000<BR/>Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.<BR/>Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.<BR/><BR/>LED stavové kódy<BR/>Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody. <BR/> <BR/>Stav<BR/>modrá LED<BR/>červená LED<BR/>Poznámka<BR/>Nepřipojený<BR/>pomalé blikání<BR/>vypnuto<BR/>Připojený<BR/>zapnuto<BR/>vypnuto<BR/>Vymyzání PIN<BR/>Dvojité zablikání<BR/>Dvojité zablikání<BR/><BR/>Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED<BR/>Stav<BR/>modrá LED<BR/>červená LED<BR/>Poznámka<BR/>Nepřipojený<BR/>rychle bliká<BR/>rychle bliká<BR/>Připojený<BR/>zapnuto<BR/>pomalé blikání<BR/>Nahrávání<BR/>zapnuto<BR/>rychlejší blikání<BR/>Programování<BR/>rychle bliká<BR/>vypnuto<BR/><BR/><BR/>Řešení problémů<BR/>Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji<BR/>- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.<BR/>- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.<BR/>- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.<BR/><BR/>Nemohu se připojit k dongle<BR/>- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.<BR/>- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárovánípárování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle ”VE.Direct LE” zařízení a zvolte ”Zapomeňte na toto zařízení”. Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.<BR/> <BR/>Aktualizace firmware dongle<BR/>Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.<BR/>Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovatdokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
VE.Direct Bluetooth smart dongle
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je proAndroid a iOSzařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuálVictronConnect App.
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce.
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na našísoftwarové stránce
Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
pomalé blikání
vypnuto
Připojený
zapnuto
vypnuto
Vymyzání PIN
Dvojité zablikání
Dvojité zablikání
Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
rychle bliká
rychle bliká
Připojený
zapnuto
pomalé blikání
Nahrávání
zapnuto
rychlejší blikání
Programování
rychle bliká
vypnuto
Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění.
Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás.
Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.
Souhlas s cookies (Aby web fungoval jak má)
Pro co nejlepší zážitek z nakupování, pro fungující vyhledávání, košík či přihlašování
a pro zobrazování vhodného obsahu a reklam od Vás potřebujeme SOUHLAS s používáním Cookies,
tj. malých souborů, dočasně ukládaných ve vašem prohlížeči.
Předem děkujeme, pokud nám souhlas udělíte a umožníte nám tak web stále zlepšovat.
Správa předvoleb souhlasu
Snažíme se náš web neustále vylepšovat. K tomu však potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, jež nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah či reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte
.
Nezbytné cookies
Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby fungovaly základní funkce stránky a proto jsou vždy
povolené a
není možné je zakázat.
Marketingové cookies
Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.
Personalizační cookies
Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky
tomu
jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá (např. preferovaný jazyk nebo region).
Analytické cookies
Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web, a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme
efektivně
pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.
Údaje o uživateli
Souhlas s odesíláním údajů o uživatelích souvisejícími s reklamami společnosti google.