ASUS Premium Care - 2 roky - Pickupreturn + Local Accidental Damage Protection, Gaming NTB, CZ, el.

Kód zboží (ID): 6029390 vytisknout
Stav zboží: Nové
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Datum odeslání: Neznámé
Výrobce: ASUS
Kód zboží: 6029390
Číslo zboží (PN): ACX12-002742NR
EAN:
Záruka koncový zákazník: 24 měsíců
Záruka při koupi na IČO: 6 měsíců
Cena bez DPH: * 1162 Kč
Cena vč. DPH: * 1405 Kč
* - cena uvedena vč. recyklačních a autorských poplatků.

Popis produktu:

Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. PickUp and Return *Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. *Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu. *Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly. *Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu. *Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce. *Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce. *Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu. *V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí. Local Accidental Damage Protection (LADP) A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: * Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy * Poškození kapalinou * Poškození elektrickým přepětím * Náhodné ulomení B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl(Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť. D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka. E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt. Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta. Podmínky Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. PickUp and Return *Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. *Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu. *Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly. *Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu. *Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce. *Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce. *Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu. *V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí. Local Accidental Damage Protection (LADP) A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: * Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy * Poškození kapalinou * Poškození elektrickým přepětím * Náhodné ulomení B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl(Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť. D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka. E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt. Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta. Podmínky Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
ASUS Premium Care PickUp and Return + LADP 2 roky

Rozšíření záruky na 2 roky PickUp and Return + Local Accidental Damage Protection (oprava v servisu s odvozem a vrácením + ochrana proti náhodnému poškození) pro herní notebooky ASUS (Gaming notebook). Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců od zakoupení zařízení.

PickUp and Return (oprava v servisu s odvozem a vrácením)

  • Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliknutími ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
  • Ušetříte čas i peníze. Díky službě PickUp and Return je vyslán kurýr před vaše dveře, ten zařízení převezme a po opravení vrátí zpět k vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
  • Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
  • Stav servisu můžete zkontrolovat online kliknutím na „Zkontrolovat stav opravy“ ve spodní části stránky ASUS, nebo načtením QR kódu.
  • Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
  • Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v ČR a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
  • Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce ASUS pod položkou „Reklamace a opravy“, přímým odkazem ZDE či načtením QR kódu.
  • V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
  • Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii.

Náhodné poškození - Local Accidental Damage Protection (LADP)

A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:

  • Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
  • Poškození kapalinou
  • Poškození elektrickým přepětím
  • Náhodné ulomení
B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl (Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD/CD, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť. D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka. E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.

Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE:

Typ záruky: NTB Herní (NR) Délka záruky: 2 roky Kompatibilita: ASUS Gaming notebook

Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. PickUp and Return *Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. *Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu. *Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly. *Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu. *Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce. *Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce. *Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu. *V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí. Local Accidental Damage Protection (LADP) A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: * Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy * Poškození kapalinou * Poškození elektrickým přepětím * Náhodné ulomení B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl(Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť. D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka. E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt. Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta. Podmínky Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. PickUp and Return *Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. *Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu. *Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly. *Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu. *Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce. *Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce. *Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu. *V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí. Local Accidental Damage Protection (LADP) A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: * Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy * Poškození kapalinou * Poškození elektrickým přepětím * Náhodné ulomení B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl(Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť. D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka. E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt. Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta. Podmínky Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Prodejce i výrobce si vyhrazuje právo změny parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Chcete-li mít ohledně konkrétních parametrů aktuální informace kontaktujte nás. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.